Coach & Mediátor Iroda & Képző

2016. december 20. 21:41 - Papné Bói Anna

Tudásmegosztás

A Life Coach Képzés, és a Konfliktuskezelők Képzése amellett, hogy nagyszerű munka és elfoglaltság, még számos előnnyel is jár számomra, hiszen rengeteget tanulok, fejlődök, kapok én is a képzésen résztvevőktől. A mai konzultáción hallottam például egy meséről, amit én eddig nem ismertem ebben a formában. Így amikor hazajöttem megkerestem, elolvastam, majd meghallgattam videón is, és most szeretném én is megosztani. Főleg azért, mert nagyon szép, de szakmába is vág, hiszen a Life Coach Képzéssel, és a Konfliktuskezelők Képzésével éppen az az egyik célunk, hogy több legyen közöttünk emberek között a béke, a hit, a szeretet, és a remény.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wordmagic.blog.hu/api/trackback/id/tr6612064251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Coach & Mediátor Iroda & Képző
süti beállítások módosítása