Coach & Mediátor Iroda & Képző

2017. január 05. 22:10 - Papné Bói Anna

Rejtett bántalmazás

Tegnap vasalás közben, ahogy máskor is szoktam, néztem/hallgattam egy szakmai videót. Ezzel a módszerrel még a vasalás is kedveltebb tevékenységgé válhat, ráadásul az időgazdálkodásomnak is előnyösek a párhuzamosan végezhető tevékenységek. Ez a videó azonban olyan mélyen megérintett, hogy többször is letettem a vasalót. Egészen megdöbbentett, hogy bántalmazóként, és bántalmazottként is be tudtam azonosítani magam. Az a baj ezekkel az információkkal, hogy ha egyszer a tudomásunkra jutnak, már többé nem felejtjük el, így elkezd az ember dolgozni vele. Az ilyen önismereti munkák felismerésekkel járnak, amik amellett, hogy hasznosak, fájhatnak is. Ezért egy napig gondolkodtam azon, megosszam-e ezt a videót, hiszen elsősorban coachoknak szól. Aztán arra döntöttem, ha a készítői megosztották, akkor én is így teszek, mert annyi hasznos információt tartalmaz, hogy még kis részét használva is sokat javíthat az életünkön. Nem könnyű félóra, de őszintén hiszem, hogy érdemes szembenézni, és dolgozni minden olyan ügyön, ami jobbá teheti az életünket.

 Dr. Hatalyák Krisztina - Coaching kineziológia

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wordmagic.blog.hu/api/trackback/id/tr1512103199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Coach & Mediátor Iroda & Képző
süti beállítások módosítása